Her møter du et utvalg av ekstra dyktige fagpersoner. Markedsstrateg / idé & tekstforfatter Siri Sparboe holder i alle trådene. Hvem som blir med på nye prosjekter er helt avhengig av hva som trengs av kompetanse.
I stedet for å ha alle spesialistene inHouse, er det mye bedre for deg som kunde å vite at ditt team blir håndplukket blant flinke folk som kan akkurat det som du er ute etter.
Solid erfaring. Når man har jobbet med reklame siden 1984 har man samlet seg en del referanser. En tid i verden var hun blant dem som laget flest radioreklamer i Norge. Hun har laget reklamefilmer, boards som dominert Norges største byer i store perioder av gangen. Hun laget en helside for ESSO til VGs historiske førsteutgave på påskeaften og helsider hver eneste lørdag hele sommeren. Hun var med å lanserte Sprite på det norske markedet i 1987 og hun laget begrepet »Så godt at god mat blir bedre» for Coca-Cola i 1988. På kontoret har vi et helt skap fullt av gode minner i form av utklipp og referanser. Det er kjekt å se på av og til, men det som teller er den jobben vi gjør nå. I dag. For deg og det budskapet du ønsker å formidle.
Når man har ”Been there, done that & even got the T-shirt” er det lettere å se gyldne muligheter og velge de beste løsningene.