Suksesshistorier

Vi har klokketro på innhold. Det holder ikke med pene bilder og fagre ord. Du må selge de kvalitetene du har på best mulig måte til en definert målgruppe. Sannhet er også viktig. Derfor takker vi faktisk nei til lettvinte quick-fix prosjekter som ikke etterspør kvalitet.

Hinna Brygge

Første byggetrinn ble solgt ut på fire dager, til tross for at bygget var planlagt med Stavangers dyreste leiligheter.

Boligprosjektet Hinna Brygge ble markedsført med tre tydelige fortrinn. Fordi vi som skulle lage markedsføringen ble involvert tidlig i prosessen, og tekstforfatterens idéer ble hørt, tegnet arkitektene  om badet slik at du faktisk kan ligge i badekaret å se ut over vannet.

Mesterhus Stavanger

En gang fikk vi en solid bonus av oppdragsgiveren, fordi han satt igjen med en så stor pott av markedsbudsjettet sitt da boligprosjektet var utsolgt. Han er en svært krevende kunde, men han har en høy sans for rettferdighet. Det beundrer jeg.

FPE

Selskapet hadde produktene. Selskapet hadde de rette folkene. Og de hadde presentasjonsmateriell som de laget selv. Derfor fikk de ikke den anerkjennelsen de fortjente. Etter at vi hadde designet ny profil, en presentasjonsbrosjyre, en servicebrosjyre for dem og designet nye websider gikk det kun kort tid, så var selskapet solgt for 100 millioner norske kroner.